4.2.04

Talent

Sommige mensen zijn een ster in dansen. Andere mensen zingen de sterren van de hemel. En dan heb je die immens fanatieke sporters, vier keer per week trainen, in het weekend een wedstrijd. Ik heb dat niet.

Vroeger beoefende ik badminton; niet bepaald iets om trots op te zijn, ik heb nooit mooi kunnen zingen en kan absoluut niet goed met dieren omgaan. Destijds had ik een aantal jaar gitaarles en hoewel ik gitaar spelen erg leuk vond, ben ik gestopt nadat m'n gitaarleraar weg ging bij de muziekschool (snif) en ik een soort quasi aparte alto van de kunstacademie als lerares kreeg. Ik was er plotseling helemaal klaar mee en kan met goed geluk nu nog drie akkoorden.

Hier staat tegenover dat je erg met mij kunt lachen, mijn oppaskindjes mij de leukste oppas vinden die ze ooit hebben gehad, ik erg goed ben in boeken lezen, kleren kopen, op de bank hangen, telefoneren, thee leuten en ga zo maar door.

Dat je het ff weet.

Geen opmerkingen: