1.3.04

Brutale bejaarde

Ga ik net in de rij staan voor de kassa bij Albert Heyn staat er voor me een karretje met daarin een paar bejaarde artikelen (twee karbonaadjes, zakje met wat lof, droge biscuitjes en koffiemelk) dus ik duw dat karretje braaf mee terwijl de rij slinkt en op het moment dat ik bijna aan de beurt ben piep ik er met m'n mandje toch even voor langs. Komt er dus net zo'n bejaarde met een pakje Becel in haar hand naar de kassa stormen. Beleefd als ik ben doe ik weer een stapje achteruit, maar voor haar heb ik het al verpest. 'Ik kom heus wel terug hoor' snauwt ze, 'ik was de boter vergeten'. Ik zeg 'nou geen probleem, gaat u gang'. Zegt ze 'jaaaa tis al goed, tis ook altijd hetzelfde met jullie'. Ik probeer zo nonchalant mogelijk te kijken terwijl de bejaarde haar karbonaadjes op de lopende band legt. Op een gegeven moment moet ze dus betalen heeft die sloeber vier cent te weinig. Dus ik denk sjongejongejonge tis ook altijd hetzelfde met jullie.

Geen opmerkingen: