25.3.04

Fiasco van de week

Vanmiddag stond ik in de rij bij Hennes, met in de armen een vreselijk nonchi trainingsbroekje (zwart, met een guitige rood/witte streep op de zijkant en een brede elastieken band aan de bovenkant) en een paar vreselijk schetige oorbellen met vlindertjes kom ik er achter dat ik geen pinpas bij me heb. Ik baalde als een stekkerdoos.

Ik kan me dus heel moeilijk neerleggen bij situaties. Na enig logisch denkwerk bedacht ik me dat m'n pinpas nog in Moos haar vestje zat dat ik geleend had en na een kort belletje werd dat me bevestigd. Mijn portomonnee bevatte 17 cent en ook droeg ik geen kadobonnen bij me. Ik had de kleding terug moeten hangen en weg moeten lopen maar ik heb zeker nog een kwartier staan brainstormen naar oplossingen. Die er natuurlijk niet kwamen.

Broekje blijf hangen waar je hangt ik kom je morgen halen.

Geen opmerkingen: