19.3.04

Geen bericht is slecht bericht

Het is vrijdag, en we komen samen... sms al je namen, en vergeet niet die ene dame (es em es...) Stuur maar door, stuur maar door, pass maar door, pass maar door, geef maar door, geef maar door, zend maar door... Je kent dat liedje wel. Van de Hi reclame. Elke vrijdag tussen vijf en zeven Hi happy hour; smsen voor de helft van de prijs.

De reden dat ik destijds een abonnement afsloot bij Hi had eigenlijk alles te maken met de televisie commercial. Je zag een meisje vrij chill op de bank hangen die zonder dat ze haar telefoon aan haar oor hield aan het bellen was omdat ze toch vreselijk veel belminuten kreeg per maand. Ik identificeerde me met haar en moest en zou een Hi abonnement hebben. En nu zegt iedereen 'Heb jij Hi?' 'Eeecht?' 'Weet je hoe duur KPN is?' 'Dat is echt de duurste aanbieder hoor!' 'Wist je dat niet?' 'Eeecht niet?' Nou ja duur, duur, duur... Per maand betaal ik best een hoge prijs. Terwijl ik nooit bel zonder de telefoon aan m'n oor te houden zoals het meisje van de reclame. Maar goed, je gaat met iemand in zee en ik blijf trouw aan KPN.

En nu hebben ze dus weer zo'n leuke reclame. Met die 'es em eees' song. En ja, weer zweept die reclame me op. Elke vrijdag ben ik licht gespannen omdat ik het happy hour altijd vergeet. Tot vanavond! Terwijl ik aan het werk was had ik opeens het 'es em eees' mannetje op m'n netvlies. Ik ben naar de wc gehold en heb als een gek vier berichtjes verstuurd. Vier voor de prijs van twee! Want onthoud; geen bericht is slecht bericht, geen bericht is slecht bericht, geen bericht is slecht bericht...

Geen opmerkingen: