2.3.04

Zoenverbod tijdens spits

In tijden dat ik zelf als single door het leven ga, zoals nu, wil ik om me heen niet al teveel verliefde mensen spotten. Helaas is het omgekeerde het geval. Ik erger me kapot aan stelletjes die hand in hand fietsen en dan met hun armen heen en weer zwieren omdat ze zo gelukkig zijn en het allerergste is nog wel dat geklef op het station. Die ellenlange afscheidssessies; 'Ik moet nu gaan schatje, ik hou van je schatje, we bellen, kus?' 'kus' en dan dat eeuwige gezoen tot de conducteur fluit; ik kan er niet langer tegen.

Om deze reden stel ik een algeheel zoenverbod in het openbaar voor maar Moos attendeerde me erop dat ik me zelf ook zo gedraag als het me even uit komt. Misschien heeft ze daar gelijk in en daarom heb ik de regel iets aangepast. Zoenen in de spits is als het aan mij ligt vanaf vandaag streng verboden. Alvast bedankt voor uw begrip en tegen de tijd dat ik er zelf ook weer klaar voor ben laat ik het u weten.

Geen opmerkingen: