16.5.04

Cruisin' with my girlfriend

Vanmiddag was het dan eindelijk zover. Fje kwam me thuis ophalen. Met een zonnebril op en de autosleutels om haar vinger draaiend. Ik stond springend bij de voordeur. En toen gingen we. Radio aan en rijden maar. Allebei in een t-shirtje, ramen open. Cruisen. Eerst de woonwijk uit en zo snel mogelijk de snelweg op. 'Je volgt gewoon een richting, Amsterdam bijvoorbeeld', zei Fje. 'En dan kom je altijd op de snelweg terecht'. 'En op een gegeven moment ga je er gewoon weer af'. En zo was het. We reden en we voelden ons echt giga goed. Bijna waren we door gereden naar Frankrijk. Nooit begreep ik goed waarom iedereen zo nodig zijn rijbewijs moet halen op deze jonge leeftijd maar sinds ik naast Fje in de auto heb gezeten snap ik het. Ze was echt tha bomb! Met die bril op, en af en toe een koele blik in de achteruitkijkspiegel werpend. Later op de dag keerde ze weer huiswaarts. Ik zwaaide haar uit en zij toeterde. Vanaf vandaag ga ik sparen voor rijlessen.

1 opmerking:

Froukiwi zei

Cool stukje BABE! Autorijden rules. Gewoon 'een richting' volgen en rijden maar. Ooit rijden we samen naar Frankrijk :)