7.11.04

Liefde

Vannacht liepen Fje en ik om half zes door de Utrechtse straatjes. We keken bij de huizen naar binnen en zagen de Moslims met elkaar eten voordat de zon op zou komen. We hadden veel gedronken en waren blij toen we m'n kamer bereikten. We waren blij dat we onze laarzen uit konden trekken, water konden drinken en we waren blij dat we ons op bed konden neervallen. Toen vond ik een lichtgrijze envelop. Onder m'n dekbed.Verrast keek ik Fje aan en toen scheurde ik hem open. Er zat een kaart in met daarop vijf regeltjes.

vanaf het moment dat ik je zag
dacht ik: jij hoort bij mij
toen kwam er steeds
van dag tot dag
een beetje liefde bij

En het leukste is. Die jongen met de timmermanshanden had hem daar verstopt. Die jongen van dat afspraakje dat m'n leven veranderde. En nu hoor ik bij hem.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een mooi gedicht. Dat wil ik ook. Bofkont.

xSaskia

iDarkDesign zei

jezus Kaneel, jij hebt het helemaal voor elkaar hè? ik ben trots op je ^.^

dikke kus!

iDD..... gaat ook op zoek naar een bed om gedichtjes in achter te laten