4.10.05

Voorsorteren

Onder het motto Geheime Gedachtes van Kaneel vandaag; voorsorteren. Als ik mijn straat vanaf de rechterkant kom infietsen sorteer ik vanwege het drukke autoverkeer ongeveer op twee derde alvast duidelijk voor. Als ik dit doe heb ik altijd een plaatje op mijn netvlies afkomstig uit de Verkeers Krant van groep 8.

Het bovenaanzicht van een fietser op een geharde weg met daarop een felle gele pijl die halverwege ombuigt naar links. De pijl zal in die tijd vermoedelijk getekend zijn in het nu al zo verouderde Paint en was gemaakt van een brede stippellijn. De foto was korrelig en saai. De pijl daarentegen heeft een onverwoestbare indruk achtergelaten.

1 opmerking:

moos zei

ik ken em, die pijl.
als ik fiets zie ik overal nog denkbeeldige pijlen uit de Verkeerskrant al wijk ik er tegenwoordig steeds vaker vanaf :(
Echter ben ik in de fiets-mood volg ik de pijlen precies, steek ik zo strak mogelijk mn hand uit en wacht ik braaf op m'n oversteekbeurt.
dat dan weer wel