19.2.04

I'll come back

Dinsdag een zware middag gehad door een kort bezoek aan de H&M in de Kalverstraat. De nieuwe collectie is 90% kaneel-achtig. Leuke bloesjes, leuke rokjes, lieve shirtjes, schetige vestjes, mooie jasjes, veel roze, veel groen, veel andere kleurtjes, veel leuke gadgets. Ik heb me zowaar weten te beheersen en zat zonder de befaamde witte draagtas in de metro terug naar school.

Vandaag was daar even een dipje en meteen kwamen daar die behoeftes weer naar boven. Ik zag mezelf al door de Kalverstraat lopen met aan elke hand wat draagtassen. Wat zou ik dan gelukkig zijn. Wederom wist ik me te beheersen en dat heeft te maken met m'n financiƫle toestand van dit moment. Desalniettemin wil ik me even kort richten tot de heren Hennes en Mauritz. Mannen, ik ben hard aan het werk en er komt een tijd dat ik m'n boekje te buiten ga. Wees niet bang, wacht maar af. I'll come back.

Geen opmerkingen: