18.2.04

Vrij zijn, ze wil alleen maar vrij zijn

Na een vrij drukke week op school met veel colleges en projectvergaderingen en een druk werkschema in de avonduren ben ik vandaag weer eens geheel vrij. Nu was ik van plan geen cliché's te posten, maar wat is er fijner dan vrij zijn?

Vanmorgen uitgeslapen en met een kopje thee erbij de herhaling van m'n soap bekeken. Na een fijn ontbijtje ben ik samen met een van m'n zussen even de stad in geweest voor het kopen van wat cadeautjes. Voor een korte break gingen we naar Springhaver, een heel gezellig eettentje (en theater) waar je voor twee euro een tosti kunt eten die rijkelijk belegd is met ham, kaas, tomaat, bieslook, olijven en nootjes, voor vijf euro een flink belegd pistoletje met bijvoorbeeld warme geitenkaas, honing en tijm, en voor minder dan tien euro een gehele warme maaltijd. Koffie en warme chocola wordt geserveerd met koekje én chocolaatje en in een grote mok. Waar vind je het nog tegenwoordig?

Hierna zijn we de Douglas ingedoken om onszelf te trakteren op parfum. Na het ruiken en overwegen van vele luchtjes heb ik een top drie samen kunnen stellen en met oog op de aankomende lente ben ik uiteindelijk gegaan voor het luchtje 'Tommy Girl' dat heerlijk fris ruikt. Mijn nummer twee 'SUN' van Jil Sander ga ik zeker niet vergeten en verdient zeker voor de zomer nog een plekje in mijn kast. Bij de bushalte lachten vervolgens verschillende mensen naar me en dat was natuurlijk omdat ik zo verschrikkelijk lekker rook.

Nu is het half zes geweest en zit ik nog aan de thee. Was ik elke dag maar vrij...

Geen opmerkingen: