12.3.04

Vroege Vogel

Vanmorgen ben ik zowaar om zeven uur opgestaan. De schattige polyfone wake-up-tune op m'n telefoon doet me eerder teruggaan naar dromenland dan dat ik er echt wakker van schrik en zo kwam ik op het idee om mijn foeilelijke doch degelijke wekkerradio weer eens tevoorschijn te toveren. En het heeft mogen baten! Om zeven uur brulde de radio door m'n kamer. Na twee keer de snooze knop in te hebben gedrukt ben ik uit bed gerold, heb thee gezet, crackers gegeten en mezelf 'ready for school' gemaakt. Wegens een navigatiefoutje miste ik de trein van 8:02 maar om 8:16 zat ik er toch echt in en dat vond ik een hele prestatie. (Ik belde m'n vader nog even om iets door te geven en hij kon het niet geloven dat ik het écht was). Van kwart voor negen tot half 3 heb ik op school gezeten. Voor m'n gevoel is het nu al vér na zessen. Wat kan een dag lang duren; heerlijk. Tot zover dit avontuur waar ik zoals je merkt redelijk trots op ben. Een memorabel moment in de geschiedenis van Kaneel. Laten jij en ik het niet snel vergeten.

Geen opmerkingen: