20.5.04

Flex-team

Zittend aan de Amstel genoot ik gistermiddag van de zon toen ik mijn telefoon op de stoeptegels hoorde trillen. Ik griste hem uit het zakje van m'n spijkerjasje en opende het klepje. Het was Double-A. Eindelijk. Helaas kreeg ik niet te horen dat ik een kasteel zou slapen. Wel werd mij verteld dat ik in het zogenaamde 'flex-team' was geplaatst. Vreselijke scenario's zag ik voor me; elke dag tientallen kilometers reizen, van de ene plaats naar de andere, daar een tae-bo lesje, hier een speurtocht en daar een voetbaltoernooi. Bepakt en bezakt door Zuid-Frankrijk crossend, doodmoe maar ozo flexibel. Gelukkig was niets van dit alles waar. Met drie andere mensen zit ik in het flexteam. Vijf juli reizen wij per bus af naar Zuid-Frankrijk alwaar wij worden opgepikt door de leiding van Double-A. Flexibel als we zijn staan we daar standby voor campings die te maken hebben met zieke, zwakke, misselijke, heimwee hebbende animators. En tot die tijd zijn we natuurlijk niet te beroerd om te genieten van de omgeving en het weer. Helaas weet ik nu dus nog niet in welk gebied ik uiteindelijk terecht kom, wat jammer is voor jullie die mij allemaal het liefst komen opzoeken in de zon, maar bericht hierover volgt uiteraard.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hej Til..
We komen nog wel even langs..
Kan ik je gelijk voorzien van de broodnodige belinda sloffen...
Vorig jaar op vakantie gegaan met Jacques.. Nou die flikker had dus me belinda's niet meegenomen..
Ik janken.. maar ach .. wat doe je eraan.. Dit jaar dus maar goed voobereid en neem er dus iets van 39 mee..
(Ja.. je bent eh.. jong.. en je wilt wat 8-)..)