19.5.04

Paniek

Je ziet wel eens van die tests. 'Wat doe jij op het moment dat er iets ergs gebeurd?' 1)Ik blijf rustig en probeer een oplossing te vinden 2)Ik vraag andere mensen mij te helpen 3) Ik raak onmiddellijk in paniek. Helaas ben ik zo iemand die schichtig een circeltje om de drie heen krast. Ik ben in paniek geraakt. Het gebeurde een paar uur geleden. Nonchalant bekeek ik de nieuwe 'templates' van Blogger. Ik bekeek hoe mijn weblog er in de verschillende flitsen vormen uit zou zien. Enkele momenten lette ik niet op. Ik veranderde de ondertitel en verversde m'n site. Toen zag ik het. Een compleet andere lay-out. Zonder dat ik het doorhad was mijn oude template als sneeuw voor de zon verdwenen. Was deze zo bijzonder dan? Nee. Maar ik was er aan gehecht. Huilend zakte ik neer op het toetsenbord. 'Jank niet zo', zei Ingmar. 'Nu kan je lekker helemaal overnieuw beginnen.' Snikkend zei ik dat dat wel het laatste was waar ik zin in had. Maar na het drogen van m'n tranen en een lekker glaasje limonade zag ik het weer een beetje zitten. En vandaar heeft Kaneel vanaf vandaag een nieuw jasje. Laat gerust even weten of het haar siert.

2 opmerkingen:

moos zei

een moderne site voor een moderne RP-student (A)
groetjes loes

Froukiwi zei

't Is even wennen, als ik heel eerlijk ben. Maar aan de andere kant: "ik wil nooit wennen aan jouhouhou!"