28.5.04

Ongewenst bezoek

Ik heb er zo'n gruwelijke hekel aan als dieren zich zo vrij voelen zich in mijn kamer op te houden. En het vervelendste is dat het altijd zo stiekem gaat. Hele nesten vol pissebedden zul je hier echt niet vinden. Niet dat dát leuk is, maar dan weet je wel waar je aan toe bent. Nee, ik moet er altijd maar bij toeval achterkomen dat ze er zijn. Net keek ik bij toeval even schuin naar boven en zag daar een vreselijke vieze dunnige lelijke schichtige rotspin op het plafond zitten. Ik slikte, pakte een meter wc-papier, ging op een krukje staan en probeerde de vuilak in elkaar te rossen. M'n hand was echter wat minder vast dan ik gehoopt had en die vieze rotspin liet zich op de grond vallen. Als een gek begon hij voor me weg te rennen met z'n vieze lelijke ielige rotpootjes. Gelukkig kon ik hem bijhouden en ombrengen. Ik zit nu heel schichtig om me heen te kijken of ik vrinden van hem kan spotten, want je weet het dus maar nooit. En dan hoor je mensen altijd zeggen; 'die doen niks lieverd... die zijn banger voor jou dan jij voor hun...'. Nou als jullie zo bang zijn voor me vuile klerespinnen, doe dan niet zo wijs en wees niet zo brutaal om hier binnen te komen. Go gome!

Geen opmerkingen: