4.10.04

Ziekebed

Vrijdagmiddag werd ik ziek. Gelukkig was ik in Amersfoort. Dus ik lag wat. En sliep wat. En dronk soms wat thee en water. Zaterdag hadden m'n ouders een feestje. Maar m'n moeder ging er niet zomaar vandoor. Ze dekte het waterbed op en legde er een warm kruikje in. Ze snorde de televisiegids voor me op en legde de A.B. er bovenop. Ze haalde m'n laarzen op bij de hakkebar en liep even langs de boekhandel voor een leuk boek. Ze nam ook een leuk tijdschrift mee. Ze maakte fruit schoon en zette dit klaar in de koelkast. Ze bracht me nog een kopje thee en wat crackers. Ze vulde m'n flesje met water. Toen ging ze ervan tussen.


1 opmerking:

TB zei

Dat is nou het leukste aan ziek zijn. Lekker vertroetelt worden. ik lees elk jaar weer de sprokjes van Grim door als ik in bed lig uit te zieken, of net doe alsof om er nog effe van te genieten...