11.11.04

Mannen

Ik zie zoveel mannen met oorbellen. Ik zie zoveel mannen met bontjassen. Er zijn zoveel mannen met vrouwelijke trekjes. Vanavond zag ik een jongen met interessant gestrikte gouden gympen en wollen handschoenen tot z'n knokkels. Nu is het uiteraard een must dat mannen aandacht aan hun uiterlijk besteden. Dat ze het belangrijk vinden dat de broek met het shirt matcht, dat ze zich goed scheren, dat ze een potje gel meenemen als ze bij je komen slapen. Dat siert ze. Maar laat ze alsjeblieft grof gebreide wollen vesten dragen en mooie spijkerbroeken. Laat ze alsjeblieft hippe doch makkelijke gympjes hebben die ze uittrappen als ze de keukendeur binnenkomen in plaats van dat ze ervoor gaan zitten de gouden veters secuur los te maken voordat ze hun metro-muiltjes in hun garderobekast plaatsen. Mannen moeten mannelijk zijn. Ze mogen winkelen niet ál te leuk vinden. Ze mogen geen sieraden dragen. En ze mogen niet al te lang bezig zijn met het strikken of losmaken van hun veters. In deze kostbare tijd moet de man (bij vertrek)de vrouw haar jas aangeven of moet de man (bij aankomst) de vrouw de trap op dragen naar boven. Maar dat is mijn mening.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Je hebt bijna helemaal gelijk natuurlijk!

Ik zou slechts willen zeggen: vrouwen moeten minder veeleisend zijn. :-D

Esther zei

Absoluut eens. Ik wil een beschaafde kerel. Maar wèl een kerel. Zo'n woeste met lieve trekjes waar je vlindertjes van krijgt.

iDarkDesign zei

Ik als metro-seksuele man van deze moderne wereld heb hier weinig op toe te voegen. Behalve dat ik mijn vrouwen ook nog klassiek wil. Iets om te beschermen en niet te eigenwijs.

Dus meiden, niet AL te feministisch worden!

Kaneel zei

Precies Rein!

Nu, ik hoop dat je ooit net zo'n leuk meisje vindt als ik ben =)