30.11.04

Snuff'le

Zoals we allemaal weten haal je bij de drogist tegenwoordig niet alleen maar pleisters en shampoo. Er komt meer bij kijken. Ze hebben spullen. Deze trekken me ontzettend aan. Zo sta ik geregeld lekker bij de Kruidvat te snuff'le, tussen de moeders met kinderwagens in die Bert en Ernie kleurboeken inladen. Dan neus ik wat rond. Dan bekijk ik de juwelen en de B-kinderboeken.

Steeds weer verwacht ik dat er iets voor me bijzit. Een mooie beautycase of leuke DVD. Maar helaas. Op het moment dat ik m'n maat sta te zoeken tussen de Anni Rolfi zijden dames pyjama's (9.95) en sta te bladeren in Jachttekeningen van Rien Poortvliet (5.98) besef ik me meestal net op tijd dat het een mooi moment is de winkel te verlaten. Dáááág mevrouw.



1 opmerking:

Anoniem zei

Verleidelijk he, Kaneel. Maar soms ben ik ook wel blij dat ik dan net op tijd die 'mevrouw' dag heb gezegd. Zo'n creme katoenen onderbroek, maat OMA, is achteraf niet helemaal wat ik zocht.

Kus van Penseel