3.6.05

Mad about Mau

Prins Mau staat bij mij hoog in het vaandel. Hij is knap, leuk en heeft een mooie vrouw en kinderen. Eens kwam hij het pannenkoekenboerderijtje inlopen en bestelde koffie bij mijn collega. Ik zag mijn kans schoon de koffie naar hem toe te brengen en lachte op mijn vriendelijkst. Hij was met de kids bij de haard gaan zitten- hoe schattig en ik bukte om de capu op het knullige boomstammetje te zetten wat diende als tafeltje. 'Gaat dat zo meid' zei Maurits. Hij bedoelde meid ook aardig. Niet zo van jij bent een dienstmeid en ik ben een prins. 'Het gaat prima zo, zei ik'. Nu werkt hij toevallig ook schuin tegenover mijn huis. Bij Philips. Eens zag ik hem op een zonnige dag op het balkon staan. Ik ben zo ver mogelijk uit het raam gaan hangen en borstelde ondertussen mijn blonde haren. Vandaag zag ik op tv hoe Mau zijn baby-girl Felicia aangaf bij de gemeente. Hij legde aan de verslaggevers uit dat Felicia geluk betekent. Daarna fietste hij weg op zijn bakfiets.

Geen opmerkingen: