250.000 stuiterballen
De mooiste reclame van dit moment is absoluut die van Sony Bravia. Die met dat mooie akoestische liedje van José Gonzales. Die reclame met die gekleurde ballen die van een Amerikaanse heuvel afstuiteren, langs die mooie groene boom, dat witte lieve huis en die springerige kikker. Nu is het mooiste aan die reclame dat hij niet met de computer is gemaakt, maar echt is opgenomen. Twee dagen lang, in San Francisco. 23 Cameramensen en maar liefst 250.000 stuiterende ballen die met luchtkanonnen de lucht in zijn geschoten. Méér, méér van dit soort mooie reclamefilmpjes s'il vous plait!
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
2 opmerkingen:
Heerlijk hè! al die kleuren!!
en ja, inderdaad zit de magie in dat het allemaal echt is.
jammer dat ze dat bij het marketing bureau van de sony bravia maar al te goed weten uit te buiten.
Daarmee verliest het toch weer een groot deel charme
Hebben ze eigenlijk al die balletjes teruggevonden achteraf? :D
Een reactie posten