14.3.06


Dreams come true

M. is verhuist. Hij heeft een prachtig appartement in het idyllische Hoogland. Het huis heeft tientallen hoekjes waar je kunt zitten, wiebelen, staan, springen, thee drinken of lachen. In de woonkamer, aan de grote teak-houten tafel bijvoorbeeld, aan het barretje in de keuken, op een van de twee balkons, op het grote bed in de mooie witte slaapkamer, of in de kleine kamer, waar nu nog allemaal rommel staat. Soms als ik wakker word, en M. is allang vertrokken naar zijn werk, dan loop ik in mijn badjas letterlijk van het kastje naar de muur. Puur omdat ik soms nog niet zo goed weet waar ik het liefst een broodje eet of een verhaaltje schrijf. Inmiddels begin ik wel zo mijn voorkeuren te krijgen en juist het afwisselen maakt het zo leuk. Het huis is ook zo groot en licht. Als ik wil kan ik touwtje springen in de woonkamer of yogales geven aan mijn vriendinnen. Het biedt volop mogelijkheden en kansen voor de toekomst. Maar het beste aan het huis is dat M. er woont. En dan nu de klap op de vuurpijl; per 1 mei is mijn kamer fini. Dan verhuis ik mijn spullen naar het mooie, nieuwe huisje. Ik ga bij hem wonen!

Geen opmerkingen: