17.3.06


Kitsch Kitchen

Ook al fantaseer ik graag over mijzelf in een grote dikke Landrover, om te zeggen dat het mijn merk is, dat gaat wat ver. Ik heb niet eens mijn rijbewijs. Kitsch Kitchen is wel een merk waar ik een aardig ijkpersoon voor ben. De frisse tassen zijn allemaal even leuk en met kerst kreeg ik zelfs trendy fietstassen waar menig bezoeker van DIRK (lees: de te zware, ongelukkige huisvrouw, met een kar vol snoep en frituur) mij om benijdt. Je hoort haar niet, maar ziet haar kijken.

Gisteravond hebben M. en ik een leuk blauw tafelzeil gekocht met daarop rode aardbeitjes en frisse groene takjes. Mijn reactie: 'leuk!' Zijn reactie: 'handig als de jongens komen kaarten', maar dat terzijde, it's in tha house. Op dit moment ben ik in een orienterende fase en op zoek naar een nieuw item uit de collectie. Dit valt niet mee; wc-rolhouders, agenda's, schortjes en dienbladen; alles is even leuk. Toch ben ik eruit, ik heb een keuze gemaakt. Dit schattige ultra-vrouwvriendelijke spijkerschortje is echt iets voor mij. Met veel liefde en plezier zal ik M. in de toekomst assisteren bij leuke of vervelende klussen in en om het huis.

Geen opmerkingen: