8.4.06


De post

Jullie mogen mij feliciteren, er is een nieuw bijbaantje in het land van Kaneel. Geen horeca meer. Ik ben die vieze borden, vervelende mensen en vreselijke werktijden meer dan zat. Dit meisje werkt vanaf nu bij de TPG-post. Je moet er op zaterdag vroeg voor op, maar je bent ook vroeg weer klaar. Iemand als ik die zo gek is op kaarten, brieven en de nieuwe ELLE in de bus spring natuurlijk uiterst zorgvuldig met de post om. Vanochtend beet ik het spits af met 'De vergulde paarden, 'De vergulde pauw' en 'De vergulde valk.' En dan had ik ook nog de post voor de straten 'De rode leeuw' en 'Het rode hert.' Het was even zoeken geblazen maar uiteindelijk heb ik alles netjes 'ingegooid', 'gezet' en 'gestiekt.' Toen was het de beurt aan de postbodes en kon ik lekker naar huis. Lieve mensen, ik wens u dit weekend veel plezier met uw Viva, Margriet, Audi Magazine en de kaart van tante Corry.

Geen opmerkingen: