8.5.06

Bof

Het was hoog tijd voor een Fje dag. Ze kwam aanlopen vanaf de bushalte, vanochtend rond half twaalf. Ik zwaaide met twee armen vanaf mijn nieuwe balkon en zij zwaaide terug. Ze droeg een hele hippe zonnebril en haar backpack omdat ze rechtstreeks uit haar wekelijkse genietweekend met vriend Don kwam. Toen ze binnen was gaf ze me bloemetjes die ze gekocht had op Amsterdam Centraal en ik gaf haar (ietwat verlate) verjaardagskado's. Kaneel blij en Fje blij en tijd voor koffie. We hebben de ochtend doorgebracht in de zon en zijn weer helemaal bijgepraat. Samen hebben we ook alle vrouwenbladen even doorgenomen. Zij heeft een prachtige bikini van O'Neill op het oog (zie Flair) en ik onweerstaanbare leren slippers van Tommy Hilfiger (zie Elle). De nodige vitaminen hebben we binnen gekregen middels een heerlijke fruitshake en ik heb me uitgeleefd met de flashrecorder voor een paar grappige interviews met mijn leuke vriendinnetje. Aan het einde van de dag waren onze wangen en voetjes gebronsd. Hemeltjelief, wat is het toch heerlijk om een nog-niet-werkende vrouw te zijn.

1 opmerking:

Froukiwi zei

GOD ja. Mijn afstuderen komt steeds dichterbij. Laat dit laatste heerlijke studentenjaartje alstublieft zo langzaam mogelijk voorbij gaan!