1.5.06

Proef op de som

Er wordt al langer tegen mij gezegd dat ik mijn mond iets schreef trek als ik de letter 'p' uitspreek. Natuurlijk weigerde ik dit te geloven. Totdat wij gisteren de proef op de som namen. Daar ging 'ie dan. Met mijn hoofd richting camera zei ik 'pratende poppen staan te popelen om te poepen.' En helaas, ik kan er nu niet meer omheen. Het is een feit; ik trek mijn linkermondhoek samen met het linkerstukje van mijn bovenlip een stukje omhoog bij het uitspreken van de letter 'p'.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Sjonge, das knap! Na het lezen van je log heb ik het zelf meteen eens geprobeerd.. Het resultaat was uitermate teleurstellend kan ik je wel zeggen.

Kun je ook filmpjes op je weblog kwijt?? Misschien kan ik het dan van je leren :)

Kaneel zei

Wat betreft dat filmpje moet ik mijn snor drukken. Maar geloof me nichtje, dit familietrekje wil je niet eens hebben...! Het ziet er heel gek uit en ik ben juist druk in therapie er vanaf te komen! Begin er dus niet aan :)