12.5.06


Jurkje

Van Hennes & Mauritz naar Dolce & Gabbana. Dinsdag hebben we alle kledingzaken in Amsterdam bezocht. Ik en mijn zussen. Op zoek naar die ene te gekke onweerstaanbare zomerjurk om te dragen op 28 juni. De dag dat mijn zus Lelie gaat trouwen. Van te voren dacht ik dat het een lange dag zou worden vol irritaties, maar het viel reuze mee; we gingen profi te werk. Winkel in, winkel uit, passen, ritsen, beoordelen, twijfelen en knopen doorhakken. Tussendoor koude colaatjes en veel water. Ik was zowaar de eerste die slaagde. We waren bij de Zara toen ik hem zag hangen. Of moet ik haar zeggen? Een prachtig zomerjurkje, dat iemand anders bij je dicht moet ritsen. En ook nog in mijn lievelingskleuren; wit en roze. Hij hangt nu aan de deur van de slaapkamer en ik kijk er graag naar. Ik kijk nu al uit naar het moment op woensdagochtend 28 juni dat ik voorzichtig het prijskaartje er af knip.

Geen opmerkingen: