19.6.06

Twee verrassingen op een dag

Zondagochtend had M. een aangename verrassing voor Kaneel. We vertrokken al vroeg richting zee. Achterin de auto twee grote handdoeken en een koelbox met ons lievelingssapje, ice-tea, rose en lekkere broodjes en salade. Het stuk van Haarlem naar Bloemendaal stonden we even vast omdat de brug net open ging maar verder was er geen file. Op het strand huurden we twee luxe bedden en in mijn rode bikini bracht ik daar de dag door. Het was gezellig. De lucht was blauw, Maarten lief en de zee zout.

's Middags belde Fje. Ze bracht haar weekend door met haar nieuwe liefde en al gauw stonden we al bellend naar elkaar te zwaaien. Zij naast de viskar en ik naast mijn bedje. In haar blauwe bikini kwam ze naar ons toegelopen en vlak daarna hebben we even lekker staan praten. Met onze voetjes op de bodem van de Noordzee en onze handen in het water stonden we daar te praten alsof we elkaar tegenkwamen bij de supermarkt. Waren we maar vaker plotseling zo dicht bij elkaar in de buurt. Fje en ik.

2 opmerkingen:

Froukiwi zei

Nieuw nieuw nieuw... Vandaag alweer tien maanden!

- Fje

Kaneel zei

Dat weet ik lieffie, maar voor mij is hij nog heel nieuw, heb hem nu pas twee keer gezien!

X