2.10.06

Ontspanning

Toen M. en ik in Frankrijk waren speelden we soms een potje badminton aan het begin van de avond. Even sporten, zeiden we dan. Ik sloeg het racket altijd zo hard mogelijk tegen de shuttle en probeerde hem met een zo hoog mogelijke boog naar Maarten te passen. Zodra die shuttle dan naar boven vloog boog ik mijn hoofd naar de hemel en zag het kleine witte dingetje tollen tegen de blauwe lucht. Ik concentreerde me altijd goed op dat beeld en besloot er aan te denken op momenten van stress of vermoeidheid tijdens de aankomende stage. Inmiddels heb ik het een paar keer gedaan. Mijn ogen dichtgeknepen en het shot van de witte shuttle tegen de blauwe hemel teruggehaald. Ik moet zeggen; het werkt uitermate onspannend en raad het iedereen aan.

2 opmerkingen:

moos zei

ok wanneer doen we een potje tegen de grijze hemel?

Froukiwi zei

Leuk & lief stukje :)