1.12.05

Koud of warm de leiding door, de douche gaat altijd voor

Welke idioot heeft verzonnen dat wanneer ik sta te genieten van een hele warme douche dit mij wordt afgenomen zodra een van mijn buurmeisjes besluit dat ene afwasje nog even te doen of haar tanden te poetsen? Het is winter, het is koud, ik ben bloot, ik probeer op te warmen en me op te laden voor de dag en zij hoeft maar een draaitje te geven aan de kraan in haar kamer en verschrikt sta ik met m'n billen tegen de (tevens koude) tegels gedrukt en wacht hopeloos af of zij ooit nog van plan is weg te gaan bij haar wasbak. Dit duurt té lang, waardoor ik verkleum en versteen en uiteindelijk chagrijnig de douchedeur open knal en naar boven stamp. Daarom wil ik graag dat de volgende regel in Nederland wordt opgenomen; koud of warm de leiding door, de douche gaat altijd voor.

1 opmerking:

moos zei

dat is me nog eens een prachtig motto kaneel!