6.12.05

Trots in Tivoli

Aan mijn stage heb ik een leuke job overgehouden; schrijven voor Summerjob Magazine. Mensen interviewen over hun reis of trip. Helaas wilde Chris (toen) niet (en nu: spijt!), maar Eddy wel en daarnaast al die anderen die hebben gewerkt in Jordanie, Australie, Amerika of Noordwijk. Zaterdag was het zover. Op mijn nieuwe laarzen met stilettohakjes haaste ik me zo vlug als ik kon naar voren in Tivoli. Daar, in het zogenaamde BNN Backpackerscafé lag hij. Het standje dat het dichtst bij het podium stond. Ik ben klein dus drong mezelf naar voren. Daar snoof ik de lucht van de drukpers diep op en sloeg het blad open. Mijn woorden, mijn zinnen, de foto's die ik heb aangeleverd. Die waren leuk om te zien. Maar het leukste vond ik het nog om over mijn schouder naar achteren te kijken. Mensen bladerden door het magazine. En niemand behalve M. wist dat dat kleine jarige meisje op haar nieuwe laarzen die stukjes heeft geschreven.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hey Hannah!

Leuk stukje! En nog gefeliciteerd uiteraard....
Laten we binnenkort maar weer even bellen he.

Groetjes,
Alfred