8.12.05

Maggi, bedankt

Afgelopen weekend ben ik overspoeld met kadootjes. Boeken, films, laarzen, kleren, een gouden riem en roze kaarzen, groene afzaklaarsjes en zelfs een rijles! Aan een modieuse verschijning zal het de komende tijd niet liggen, en ook is er nog aardig wat witte wijn over. Maar natuurlijk moet er ook nog gegeten worden. Het zijn krappe tijden voor iedereen. Ik probeer er dan ook alles uit te halen. Gisteravond heb ik de streepjescode van de Maggi Basis voor soep uitgeknipt en op een gele briefkaart mijn naam adres en rekeningnummer geschreven. Binnen enkele dagen ontvang ik 1 euro retour.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

ik ben voor altijd jouw superman en heb het gevoel dat wij altijd liever samen zijn.

jij bent mijn vrouw.

ik hou van je op de fiets op de koffie. bij jou is leven als wijn en bier x m

Kaneel zei

lieve m,

waar heb ik die woorden toch eerder gezien?

ik hou ook van jou op de fiets,

x k