26.4.06

Een verzorgpony

Na de wereldstad Amsterdam was natuurlijk de metropool Amersfoort aan de beurt. Midden in het drakennest heeft Andy Uffels een salon geopend genaamd 'B'. Als in 'zijn'; 'be beautiful, be sexy, be individual,' luidt de pay off. B is meer dan een kapsalon alleen. De ruimte is ingericht in verschillende zones. Zo is er een fijne ruimte met witte krukken waar je met jouw stylist lekker over je haar kunt babbelen en wordt je haar gewassen in een hele healende omgeving met weinig licht en massagestoelen. Afgelopen woensdag was ik een van de gelukkigen die twee dagen voor opening gratis kon worden geknipt. Het was een waar ochtendje uit, en samen met mijn stylist, Brenda, besprak ik de ins en outs van mijn blonde lokken. Als het aan Brenda lag knipte ze een flinke pony bij me. Helemaal in deze lente en amazing bij de vorm van mijn gezicht. Ik ging meteen akkoord en moet zeggen dat ze er kijk op had. De pony staat me goed en wordt prima verzorgd met de fijnste shampoo, iedere ochtend een heerlijke warme fohn en hier en daar een spuitje haarlak. Een verzorgpony kost tijd en moeite, maar je krijgt er gelukkig veel voor terug.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hehe, geweldig een verzorgpony!!